: 26230 - 22009 / 26231 - 80054
: mail@dim-myrsin.ilei.sch.gr

Εργαλεία αξιολόγησης Μαθησιακών Δυσκολιών-Σχέδια παρέμβασης στον προφορικό και γραπτό λόγο


Τα άτυπα εργαλεία αξιολόγησης περιλαμβάνουν τον σχεδιασμό παρεμβάσεων και διδακτικών προγραμμάτων από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό και στοχεύουν στην ανίχνευση πιθανής ύπαρξης ή μελλοντικής εμφάνισης Μαθησιακών Δυσκολιών Βασικοί στόχοι της άτυπης αξιολόγησης είναι να αποτυπωθεί το προφίλ δυνατοτήτων και αδυναμιών του μαθητή και ο εκπαιδευτικός να συλλέξει τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να διαμορφώσει τη διδασκαλία και να προσαρμόσει το διδακτικό υλικό στις ανάγκες του μαθητή.

Στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης η εκπαιδευτικός του σχολείου Ειρήνη Νταή με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή, ανέλαβε την παρουσίαση εισηγητικής επιμόρφωσης αναφορικά με τα εργαλεία αξιολόγησης μαθησιακών δυσκολιών στον προφορικό και γραπτό λόγο  σε μαθητές μικρών τάξεων. Παράλληλα παρουσιάστηκαν και μελετήθηκαν μελέτες περίπτωσης με σχέδια παρέμβασης για τη βελτίωση της φωνολογικής επίγνωσης των μαθητών σε περιπτώσεις δυσκολίας διάκρισης προτάσεων στον προφορικό λόγο και αδυναμίας ανάλυσης προτάσεων μικρής έκτασης σε λέξεις καθώς και σε άλλες μαθησιακές δυσκολίες.
Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως, στις 8 Μαΐού 2022, διάρκειας τεσσάρων (4) ωρών.

Στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς δόθηκαν βεβαιώσεις συμμετοχής.




Share on Google Plus

Δημοτικό Σχολείο Μυρσίνης

Ιστότοπος Δημοτικού Σχολείου Μυρσίνης Ηλείας.