
Οκτώβριος – Νοέμβριος Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΕΥ ΖΗΝ | |||||
ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ | |||||
Α΄ Τάξη | Β΄ Τάξη | Γ΄ Τάξη | Δ΄ Τάξη | Ε΄ Τάξη | ΣΤ Τάξη |
ΥΓΕΙΑ: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια 1).Κυκλοφοριακή αγωγή. 2). Μαθαίνω να φροντίζω τη διατροφή και την υγεία μου. | Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη 1) Ενδυνάμωση.Συνεργασία. Αποδοχή. Προλαμβάνουμε τη βία πριν εμφανιστεί. | Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση 1) Πώς λειτουργεί το σώμα μου | ΥΓΕΙΑ: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια 1) Οδική Ασφάλεια. Μαθαίνω τους δρόμους και τα σήματα. | Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη 1) Υπερβολική ενασχόληση με το διαδίκτυο - Κριτική σκέψη και παραπληροφόρηση - διαδικτυακός εκφοβισμός και προσωπικά δεδομένα | Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση 1) Με τα μάτια του παιδιού: zoom in και zoom out στα Δικαιώματά μου. |
Δεκέμβριος – Ιανουάριος Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ | |||||
ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ | |||||
Α΄ Τάξη | Β΄ Τάξη | Γ΄ Τάξη | Δ΄ Τάξη | Ε΄ Τάξη | ΣΤ Τάξη |
Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά 1). Ανακύκλωση 2). Αδέσποτα ζώα και απειλούμενα είδη. | Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία 1) Σεισμός. Και τώρα τι κάνω; | Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά 1) Το δικό μου μουσείο | Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά 1) Γνωρίζω τους φυσικούς θησαυρούς του τόπου μου. | Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία 1) Μαθαίνουμε για τις πλημμύρες | Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά 1) Μουσεία και Αειφόρος Ανάπτυξη. |
Φεβρουάριος – Μάρτιος Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη | |||||
ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ | |||||
Α΄ Τάξη | Β΄ Τάξη | Γ΄ Τάξη | Δ΄ Τάξη | Ε΄ Τάξη | ΣΤ Τάξη |
Ανθρώπινα δικαιώματα 1). Τα δικαιώματα των παιδιών και των προσφύγων. | Εθελοντισμός διαμεσολάβηση 1) Διεθνείς μη κυβερνητικές οργανώσεις. | Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός,διαφορετικότητα 1) Γνωρίζω το φύλο μου | Ανθρώπινα δικαιώματα 1) Όλα τα παιδιά έχουν ίσα δικαιώματα. Τι συμβαίνει στη σύγχρονη κοινωνία; | Εθελοντισμός διαμεσολάβηση 1) Εγώ και η κοινωνία | Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα 1) Πέρα από το ροζ και το γαλάζιο. |
Απρίλιος – Μάιος Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ - Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία | |||||
ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ | |||||
Α΄ Τάξη | Β΄ Τάξη | Γ΄ Τάξη | Δ΄ Τάξη | Ε΄ Τάξη | ΣΤ Τάξη |
STEM - Εκπαιδευτική Ρομποτική 1). Μετατροπή ενέργειας στην τσουλήθρα (κατασκευή μοκέτας και πειράματα) | Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα 1} ‘Όταν μεγαλώσω…. | Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα 1) Ποιο επάγγελμα μου αρέσει. | STEM - Εκπαιδευτική Ρομποτική 1) Φτιάχνω τη δική μου επιχείρηση | STEM - Εκπαιδευτική Ρομποτική 1)Δημιουργία κουρδιστού αυτοκινήτου - μετατροπή της ενέργειας με χάρτινες πειραματικές συσκευές | Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα 1) Η ύφανση της προσωπικής ταυτότητας, η επιλογή του επαγγέλματός μου. |
Δημοτικό Σχολείο Μυρσίνης