: 26230 - 22009 / 26231 - 80054
: mail@dim-myrsin.ilei.sch.gr

Προγραμματισμός Εργαστηρίων Δεξιοτήτων- Σχολικό έτος 2023-2024


Οκτώβριος – Νοέμβριος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ:  ΕΥ ΖΗΝ

ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ

Α΄ Τάξη

Β΄ Τάξη

Γ΄ Τάξη

Δ΄ Τάξη

Ε΄ Τάξη

ΣΤ Τάξη

ΥΓΕΙΑ: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια 


1).Κυκλοφοριακή αγωγή.


2). Μαθαίνω να φροντίζω τη διατροφή και την υγεία μου.

Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη



1) Ενδυνάμωση.Συνεργασία. Αποδοχή.

Προλαμβάνουμε τη βία πριν εμφανιστεί. 

Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση 


1) Πώς λειτουργεί το σώμα μου 

ΥΓΕΙΑ: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια


1) Οδική Ασφάλεια. Μαθαίνω τους δρόμους και τα σήματα.

Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη



1) Υπερβολική ενασχόληση με το διαδίκτυο - Κριτική σκέψη και παραπληροφόρηση - διαδικτυακός εκφοβισμός και προσωπικά δεδομένα

Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση 


1) Με τα μάτια του παιδιού: zoom in και zoom out στα Δικαιώματά μου.

Δεκέμβριος – Ιανουάριος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ:  ΦΡΟΝΤΙΖΩ  ΤΟ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ

Α΄ Τάξη

Β΄ Τάξη

Γ΄ Τάξη

Δ΄ Τάξη

Ε΄ Τάξη

ΣΤ Τάξη

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


1). Ανακύκλωση


2). Αδέσποτα ζώα και απειλούμενα είδη. 

Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία


1) Σεισμός. Και τώρα τι κάνω;

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά


1) Το δικό μου μουσείο 

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά


1) Γνωρίζω τους φυσικούς θησαυρούς του τόπου μου.

Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία



1) Μαθαίνουμε για τις πλημμύρες

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά 



1) Μουσεία και Αειφόρος Ανάπτυξη.

Φεβρουάριος – Μάρτιος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ:  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ  ΚΑΙ  ΕΝΕΡΓΩ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ

Α΄ Τάξη

Β΄ Τάξη

Γ΄ Τάξη

Δ΄ Τάξη

Ε΄ Τάξη

ΣΤ Τάξη

Ανθρώπινα δικαιώματα


1). Τα δικαιώματα των παιδιών και των προσφύγων.

Εθελοντισμός διαμεσολάβηση


1) Διεθνείς μη κυβερνητικές οργανώσεις.

Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός,διαφορετικότητα


1) Γνωρίζω το φύλο μου

Ανθρώπινα δικαιώματα

1) Όλα τα παιδιά έχουν ίσα δικαιώματα. Τι συμβαίνει στη σύγχρονη κοινωνία;

Εθελοντισμός διαμεσολάβηση 



1) Εγώ και η κοινωνία

Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα


1) Πέρα από το ροζ και το γαλάζιο.

Απρίλιος – Μάιος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ  ΚΑΙ  ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ - Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ

Α΄ Τάξη

Β΄ Τάξη

Γ΄ Τάξη

Δ΄ Τάξη

Ε΄ Τάξη

ΣΤ Τάξη

STEM - Εκπαιδευτική Ρομποτική


1). Μετατροπή ενέργειας στην τσουλήθρα (κατασκευή μοκέτας και πειράματα)

Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

1} ‘Όταν μεγαλώσω….

Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

1) Ποιο επάγγελμα μου αρέσει.

STEM - Εκπαιδευτική Ρομποτική




1) Φτιάχνω τη δική μου επιχείρηση 

STEM - Εκπαιδευτική Ρομποτική


1)Δημιουργία κουρδιστού αυτοκινήτου - μετατροπή της ενέργειας με χάρτινες πειραματικές συσκευές 

Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

1) Η ύφανση της προσωπικής ταυτότητας, η επιλογή του επαγγέλματός  μου.

Share on Google Plus

Δημοτικό Σχολείο Μυρσίνης

Ιστότοπος Δημοτικού Σχολείου Μυρσίνης Ηλείας.