: 26230 - 22009 / 26231 - 80054
: mail@dim-myrsin.ilei.sch.gr

Εργαστήρια Δεξιοτήτων-Προγραμματισμός σχολικού έτους 2024-2025

Πραγματοποιήθηκε η σύνταξη ετήσιου σχεδίου Δράσης για το σχολικό έτος 2024-2025 με κεντρικό άξονα  το Όραμα του Σχολείου, την ενεργή συμμετοχή των  μαθητών και την ανάγκη αλλαγής στάσεων απέναντι στα σύγχρονα προβλήματα.

Στα πλαίσια των 4 θεματικών κύκλων, θα επιδιωχθεί να καλλιεργηθούν δεξιότητες νου, μάθησης, ζωής, επιστήμης και Τεχνολογίας.

Τα πλεονεκτήματα του σχολείου μας  το οποίο βρίσκεται σε αγροτική περιοχή θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στη σωστή εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Συγκεκριμένα:

  1. Α Π Ο Δ Ε Χ Ε Τ Α Ι  να υλοποιήσει  τη ΔΡΑΣΗ «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» σε όλες τις τάξεις όπως ορίζεται από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα

2.      Κ Α Τ Α Γ Ρ Α Φ Ο Ν Τ Α Ι  τα ονόματα της ομάδας των εκπαιδευτικών που θα εργαστούν στο πλαίσιο της συγκεκριμένης Δράσης (Παιδαγωγική Ομάδα).  Συγκεκριμένα η Παιδαγωγική Ομάδα αποτελείται από τους εκπαιδευτικούς  της σχολικής μας μονάδας και όπως καταγράφεται παρακάτω: 

3.      Α΄ Τάξη: Καλογερή Μαρία (ΠΕ70)

4.      Β΄ Τάξη: Κωνσταντακοπούλου Μαρίνα -Σωτηρία (ΠΕ 70)

5.      Γ΄ Τάξη: Μανέττα Δέσποινα (ΠΕ 70)

6.      Δ΄ Τάξη: Πανταζής Κων/νος (ΠΕ 70)

7.      Ε΄ Τάξη: Μπρατάνη Πηνελόπη  (ΠΕ 70 )

8.      ΣΤ΄ Τάξη: Μπιλιανού Μαρίνα (ΠΕ 70)

9.      Ο Ρ Ι Ζ Ε Τ Α Ι  Συντονίστρια  για την υλοποίηση της Δράσης:  η Μπιλιανού Μαρίνα

10.   Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α Τ Ι Ζ Ε Τ Α  Ι  η υλοποίηση της Δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» ως εξής:

 

Οκτώβριος – Νοέμβριος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ:  ΕΥ ΖΗΝ

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α  Τ  Α

Α΄ Τάξη

Β΄ Τάξη

Γ΄ Τάξη

Δ΄ Τάξη

Ε΄ Τάξη

ΣΤ΄ Τάξη

ΥΓΕΙΑ: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

 

1. Γνωρίζω την τροφή μου (Άκης Πετρετζίκης ΜΟΝ Ε.Π.Ε.)

 

 

Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη

 

1) Ο Μαγικός Κόσμος της Τάξης μας

Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

 

1) Το σώμα μου: ένα θαύμα που αγαπώ, φροντίζω και προστατεύω

ΥΓΕΙΑ: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

 

1) Δρόμο παίρνω, δρόμο αφήνω. Περπατάω με προσοχή..

Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη

 

1) Erase – Σβήνω το τραύμα του παρελθόντος

Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

 

1) Το σώμα μου είναι δικό μου! Το αγαπώ και το σέβομαι!

 

Δεκέμβριος – Ιανουάριος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ:  ΦΡΟΝΤΙΖΩ  ΤΟ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α  Τ  Α

Α΄ Τάξη

Β΄ Τάξη

Γ΄ Τάξη

Δ΄ Τάξη

Ε΄ Τάξη

ΣΤ΄ Τάξη

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

 

1. Θάλα-SoS-α χωρίς μυστικά

 

 

Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

 

1) Σεισμός. Και τώρα τι κάνω;

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά

 

 1) Γνωρίζω την ιστορία του τόπου μου

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

 

1) Το δώρο του νερού. Πηγές και υδάτινα οικοσυστήματα του τόπου μου..

Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

 

1) Προσοχή ! Έρχεται ανεμοστρόβιλος!

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά

 

1) Μαθητές ξεναγοί, δημοσιογράφοι. Ανάδειξη Τοπικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς

Φεβρουάριος – Μάρτιος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ:  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ  ΚΑΙ  ΕΝΕΡΓΩ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α  Τ  Α

Α΄ Τάξη

Β΄ Τάξη

Γ΄ Τάξη

Δ΄ Τάξη

Ε΄ Τάξη

ΣΤ΄ Τάξη

Ανθρώπινα δικαιώματα

1. Τα δικαιώματα των παιδιών

Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

1) Μεγαλώνοντας με αξίες…

Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

 

1) Όλοι μαζί στη σχολική ζωή χωρίς διακρίσεις και αποδοχή του διαφορετικότητας

Ανθρώπινα δικαιώματα

 

1) Όλοι διαφορετικοί , όλοι ίσοι. Δικαιώματα και υποχρεώσεις συνεργάζονται.

Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

 

1) Αγαπώ την 3η ηλικία.

Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός,διαφορετικότητα

 

1) Το ταξίδι της φυγής και της ελπίδας.

Απρίλιος – Μάιος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ  ΚΑΙ  ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ - Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α  Τ  Α

Α΄ Τάξη

Β΄ Τάξη

Γ΄ Τάξη

Δ΄ Τάξη

Ε΄ Τάξη

ΣΤ΄ Τάξη

STEM - Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

1. STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υγροδυναμική (Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων-3ο ΠΕΚΕΣ Αττικής)

Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία

με επαγγέλματα

 

1) Δημιουργία Ψηφιακής Αφήγησης

 

Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία

με επαγγέλματα

 

1) Γνωρίζω το χρήμα και την αξία του

Στην τσέπη… χαρτζιλίκι!

STEM - Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

1) Δάσος από την αρχή. Οργανώνω, σχεδιάζω, εκτελώ.

STEM - Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

1) Φτιάχνω έναν ανεμοστρόβιλο!

Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία

με επαγγέλματα

 

1) Η ύφανση της προσωπικής ταυτότητας, η επιλογή του επαγγέλματός  μου.


Share on Google Plus

Δημοτικό Σχολείο Μυρσίνης

Ιστότοπος Δημοτικού Σχολείου Μυρσίνης Ηλείας.