Αρχικά, σε μορφή ιδεοθύελλας τα παιδιά κατέθεσαν τη γνώμη τους για το ποια είναι τα παιδικά δικαιώματα και στη συνέχεια με παιγνιώδη τρόπο χωρίστηκαν σε ομάδες.
Σε κάθε ομάδα δόθηκε από ένα παιδικό δικαίωμα (υγεία, τροφή, στέγη) τα οποία οι μαθητές απέδωσαν με τη μέθοδο της παντομίμας.
Στην προτελευταία δραστηριότητα μοιράστηκε σε κάθε παιδί από ένα παιδικό δικαίωμα (οικογένεια, παιχνίδι, σχολείο κ.ά) για το οποίο υπέθεταν πώς θα ήταν η ζωή τους και η καθημερινότητά τους αν το στερούνταν.
Τέλος, κόλλησαν στο Σπίτι των Παιδικών Δικαιωμάτων όλα τα δικαιώματα που είχαν επεξεργαστεί. Ήταν μια μέρα δράσης και προβληματισμού και μια ευκαιρία για να θυμόμαστε ότι τα δικαιώματα του παιδιού είναι αδιαπραγμάτευτα.




