Παρακολουθήσαμε βιντεάκια και είδαμε απόσπασμα από τον Μικρό Πρίγκιπα γραμμένο σε γραφή Braille, γνωρίζοντας έτσι έναν ακόμη τρόπο επικοινωνίας.
Οι μαθητές της Β΄ και ΣΤ΄ τάξης παρουσίασαν ένα όμορφο τραγούδι στη νοηματική γλώσσα, ενώ όλες οι τάξεις συμμετείχαν στις υπόλοιπες δράσεις.
Τέλος, πραγματοποιήσαμε μια βιωματική δραστηριότητα: ένα παιδί έκλεινε τα μάτια του με μαντήλι και ένα άλλο το καθοδηγούσε, προσπαθώντας να νιώσουμε πώς κινούνται και λειτουργούν οι άνθρωποι με προβλήματα όρασης. Η όλη δράση υλοποιήθηκε με τη συλλογική συνδρομή των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, Βίκτωρος Ιωάννα, Τσαγρή Αγγελική, Γιαννακοπούλου Αφροδίτη, Μπιλιανού Μαρίνα, Παπαχαντζή Χριστίνα-Μαρία, Λουκοπούλου Διονυσία, Λάμπρου Ξανθή, Κατσικαρέλη Χριστίνα, Χολέβα Γεωργία και Μηχανού Παναγιώτη.
Η εμπειρία αυτή μας βοήθησε να μιλήσουμε για την ενσυναίσθηση, την αλληλεγγύη και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα.
Μια μέρα γεμάτη μάθηση, κατανόηση και συμπερίληψη.











