: 26230 - 22009 / 26231 - 80054
: mail@dim-myrsin.ilei.sch.gr

Συλλογικός Προγραμματισμός 2021-2022 - Θέματα και Στόχοι Δράσεων του Σχολείου

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

1) Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις 

"Ενδοσχολική επιμόρφωση για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών"

A/A Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης

Πρώτες βοήθειες

  • Να είναι σε θέση οι εκπαιδευτικοί να χρησιμοποιούν συγκεκριμένες
  • τεχνικές προκειμένου να παρέχουν αποτελεσματικά τις πρώτες βοήθειες.

Ψυχική Υγεία

  • Να είναι σε θέση οι εκπαιδευτικοί να χρησιμοποιούν εγκεκριμένες στρατηγικές που σχετίζονται με τη διαχείριση πένθους και του διαζυγίου προκειμένου να υποστηρίξουν συναισθηματικά τους μαθητές τους.
  • Να εφαρμόζουν τεχνικές που θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας των μαθητών

Ένταξη προσφύγων

  • Να μάθουν οι μαθητές πρόσφυγες την ελληνική γλώσσα.
  • Να προγραμματιστούν σχολικές δραστηριότητες με εμπλοκή των προσφύγων.

Μαθησιακές Δυσκολίες

  • Να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν άτυπα εργαλεία για την αναγνώριση και ανίχνευση πιθανών μαθησιακών δυσκολιών.
  • Να είναι σε θέση να σχεδιάζουν ένα παρεμβατικό πρόγραμμα, προσαρμοσμένο στις ανάγκες του μαθητή.
  • Να ενημερωθούν για τη διαδικασία παραπομπής στο αρμόδιο ΚΕΔΑΣΥ.

Χρήση ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη

  • Να δημιουργούν βίντεο με απώτερο στόχο του την υποστήριξη της διδακτικής πράξης.
  • Να χρησιμοποιούν λογισμικό που υποβοηθά τους μαθητές στην παραγωγή γραπτού λόγου.



2) Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

"Εγώ και εσύ, ένα ταξίδι γνωριμίας και συνάντησης (E-twinning)"

A/A Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης

1. Ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών και των παιδιών σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων γενικότερα και δικαιωμάτων των προσφύγων και μειονοτήτων.
2. Eυαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινωνικού πλαισίου (γονείς, γειτονικά σχολεία, τοπική κοινωνία) σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων γενικότερα και δικαιωμάτων των προσφύγων και μειονοτήτων.
3. Κατανόηση της διαφορετικότητας, σεβασμός και αποδοχή της διαφορετικότητας από τα παιδιά, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς.
4. Η ενεργός συμμετοχή της σχολικής κοινότητας στην εφαρμογή διαπολιτισμικών συνεργατικών πρακτικών στο σχολείο.
5. Να βελτιωθεί η ικανότητα προφορικής και γραπτής επικοινωνίας των μαθητών (ερμηνεία, επιχειρηματολογία, βελτίωση και εμπλουτισμός προφορικού λόγου) μέσω της συμπερίληψης και της διαφοροποίησης.
6. Να αναπτυχθεί η συνεργατικότητα, η ομαδικότητα, η ευγενής άμιλλα και η αξία της προσωπικής εργασίας για την επίτευξη του κοινού στόχου μέσα από δημιουργική δράση σε κλίμα συναισθηματικής αποδοχής.
7. Να καλλιεργηθούν, να ενισχυθούν και να χρησιμοποιηθούν οι δεξιότητες μαθητών και εκπαιδευτικών στη χρήση του ΤΠΕ στην αποδοχή και την κατανόηση του άλλου μέσω του διαδικτύου και την παραγωγή υλικού παιδαγωγικού περιεχομένου.
Share on Google Plus

Δημοτικό Σχολείο Μυρσίνης

Ιστότοπος Δημοτικού Σχολείου Μυρσίνης Ηλείας.