: 26230 - 22009 / 26231 - 80054
: mail@dim-myrsin.ilei.sch.gr

Εργαστήρια Δεξιοτήτων-Προγραμματισμός σχολικού έτους 2022-2023

 

 

Οκτώβριος – Νοέμβριος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ:  ΕΥ ΖΗΝ

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α  Τ  Α

Α΄ Τάξη

Β΄ Τάξη

Γ΄ Τάξη

Δ΄ Τάξη

Ε΄ Τάξη

ΣΤ΄ Τάξη

ΥΓΕΙΑ: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

1) Μες στο σπίτι προσέχω, ατυχήματα να μην έχω

Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη

1) Το τραγούδι της χαράς

Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση 1) Γνωρίζω το σώμα μου-Αγαπώ το σώμα μου

 

ΥΓΕΙΑ: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια 1) Μεγαλώνω σωστά, τρώγοντας και παίζοντας αρκετά

Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη

1) Εγώ και εσύ…Δυναμώνουμε μαζί!

 

Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

1) Με τα μάτια του παιδιού: zoom in ond zoom στα δικαιώματά μου

 

Δεκέμβριος – Ιανουάριος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ:  ΦΡΟΝΤΙΖΩ  ΤΟ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α  Τ  Α

Α΄ Τάξη

Β΄ Τάξη

Γ΄ Τάξη

Δ΄ Τάξη

Ε΄ Τάξη

ΣΤ΄ Τάξη

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

1) Υπεύθυνα παιδιά-υπεράσπιση των ζώων

Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

1) Σεισμός και τώρα τι κάνω;

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά

1) Ταξιδεύουμε στα Μουσεία του κόσμου

Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά 1) Φιλοζωικά και Περιβαλλοντικά Εργαστήρια «Φυσιολάτρες εν δράση»

Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία

1) Η φωτιά σε αφορά

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά

1) Μουσείο και αειφόρα ανάπτυξη

Φεβρουάριος – Μάρτιος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ:  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ  ΚΑΙ  ΕΝΕΡΓΩ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α  Τ  Α

Α΄ Τάξη

Β΄ Τάξη

Γ΄ Τάξη

Δ΄ Τάξη

Ε΄ Τάξη

ΣΤ΄ Τάξη

Ανθρώπινα δικαιώματα

1) Μες στον κόσμο αυτό, έχω δικαίωμα κι εγώ

Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

1) Όλοι μαζί μπορούμε

Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός,διαφορετικότητα

1) Το πολύχρωμο σχολείο μου: Σέβομαι, αισθάνομαι, δημιουργώ ένα καλύτερο Περιβάλλον

Ανθρώπινα δικαιώματα

1) Σέβομαι το διαφορετικό

Εθελοντισμός διαμεσολάβηση

1) Ενεργοί μαθητές-ενεργοί πολίτες: Μεγαλώνοντας με αξίες

Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός,διαφορετικότητα

1) Το ροζ και το γαλάζιο

Απρίλιος – Μάιος

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ    Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ  ΚΑΙ  ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ - Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Υ  Π  Ο  Θ  Ε  Μ  Α  Τ  Α

Α΄ Τάξη

Β΄ Τάξη

Γ΄ Τάξη

Δ΄ Τάξη

Ε΄ Τάξη

ΣΤ΄ Τάξη

STEM - Εκπαιδευτική Ρομποτική

1) Οι μικροί εξερευνητές

Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία

με επαγγέλματα

1)       Στην τσέπη χαρτζιλίκι

 

Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία

με επαγγέλματα

1) Γνωρίζω τα παλαιά επαγγέλματα, διερευνώ την εξέλιξή τους

STEM - Εκπαιδευτική Ρομποτική

1) Η σχολική τάξη συναντά τον επιστήμονα

STEM - Εκπαιδευτική Ρομποτική

1) European School Radio «Είμαστε στον αέρα»

Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία

με επαγγέλματα

1) Η ύφανση της προσωπικής ταυτότητας, η επιλογή του επαγγέλματός μου

Share on Google Plus

Δημοτικό Σχολείο Μυρσίνης

Ιστότοπος Δημοτικού Σχολείου Μυρσίνης Ηλείας.