Οκτώβριος – Νοέμβριος Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ
Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΕΥ ΖΗΝ |
||||||||||||||||
Υ Π Ο
Θ Ε Μ Α Τ Α |
||||||||||||||||
Α΄ Τάξη |
Β΄ Τάξη |
Γ΄ Τάξη |
Δ΄ Τάξη |
Ε΄ Τάξη |
ΣΤ΄ Τάξη |
|||||||||||
ΥΓΕΙΑ:
Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια 1) Μες στο
σπίτι προσέχω, ατυχήματα να μην έχω |
Ψυχική
και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη 1) Το τραγούδι της χαράς |
Γνωρίζω
το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση 1) Γνωρίζω το σώμα μου-Αγαπώ το σώμα μου |
ΥΓΕΙΑ:
Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια 1) Μεγαλώνω
σωστά, τρώγοντας και παίζοντας αρκετά |
Ψυχική
και Συναισθηματική Υγεία - Πρόληψη 1) Εγώ και
εσύ…Δυναμώνουμε μαζί! |
Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική
Διαπαιδαγώγηση 1) Με τα μάτια του παιδιού: zoom in
ond zoom στα δικαιώματά μου |
|||||||||||
Δεκέμβριος – Ιανουάριος Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ
Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ |
||||||||||||||||
Υ Π Ο Θ Ε
Μ Α Τ Α |
||||||||||||||||
Α΄ Τάξη |
Β΄ Τάξη |
Γ΄ Τάξη |
Δ΄ Τάξη |
Ε΄ Τάξη |
ΣΤ΄ Τάξη |
|||||||||||
Οικολογία
- Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά 1) Υπεύθυνα
παιδιά-υπεράσπιση των ζώων |
Φυσικές
Καταστροφές, Πολιτική προστασία 1) Σεισμός
και τώρα τι κάνω; |
Παγκόσμια
και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά 1) Ταξιδεύουμε
στα Μουσεία του κόσμου |
Οικολογία
- Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά 1) Φιλοζωικά
και Περιβαλλοντικά Εργαστήρια «Φυσιολάτρες εν δράση» |
Φυσικές
Καταστροφές, Πολιτική προστασία 1) Η φωτιά
σε αφορά |
Παγκόσμια
και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά 1) Μουσείο
και αειφόρα ανάπτυξη |
|||||||||||
Φεβρουάριος – Μάρτιος Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ
Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ
ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ - Κοινωνική
Συναίσθηση και Ευθύνη |
||||||||||||||||
Υ Π Ο
Θ Ε Μ
Α Τ Α |
||||||||||||||||
Α΄ Τάξη |
Β΄ Τάξη |
Γ΄ Τάξη |
Δ΄ Τάξη |
Ε΄ Τάξη |
ΣΤ΄ Τάξη |
|||||||||||
Ανθρώπινα δικαιώματα 1) Μες στον κόσμο
αυτό, έχω δικαίωμα κι εγώ |
Εθελοντισμός
διαμεσολάβηση 1) Όλοι μαζί μπορούμε |
Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός,διαφορετικότητα 1) Το πολύχρωμο σχολείο μου: Σέβομαι,
αισθάνομαι, δημιουργώ ένα καλύτερο Περιβάλλον |
Ανθρώπινα δικαιώματα 1) Σέβομαι το διαφορετικό |
Εθελοντισμός διαμεσολάβηση 1) Ενεργοί μαθητές-ενεργοί πολίτες:
Μεγαλώνοντας με αξίες |
Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός,διαφορετικότητα 1) Το ροζ και το γαλάζιο |
|||||||||||
Απρίλιος – Μάιος Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ
Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ - Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία |
||||||||||||||||
Υ Π
Ο Θ Ε
Μ Α Τ Α |
||||||||||||||||
Α΄ Τάξη |
Β΄ Τάξη |
Γ΄ Τάξη |
Δ΄ Τάξη |
Ε΄ Τάξη |
ΣΤ΄ Τάξη |
|||||||||||
STEM - Εκπαιδευτική Ρομποτική 1) Οι μικροί εξερευνητές |
Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας-
Γνωριμία με επαγγέλματα 1) Στην τσέπη χαρτζιλίκι |
Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας-
Γνωριμία με επαγγέλματα 1) Γνωρίζω
τα παλαιά επαγγέλματα, διερευνώ την εξέλιξή τους |
STEM -
Εκπαιδευτική Ρομποτική 1) Η σχολική τάξη συναντά τον επιστήμονα |
STEM - Εκπαιδευτική
Ρομποτική 1) European School
Radio «Είμαστε στον αέρα» |
Επιχειρηματικότητα - Αγωγή Σταδιοδρομίας-
Γνωριμία με επαγγέλματα 1) Η ύφανση της προσωπικής ταυτότητας, η
επιλογή του επαγγέλματός μου |